Laivų frachtavimas

Mes teikiame frachtavimo paslaugas tiek savo nuolatiniams partneriams (siuntėjams, pirkėjams, prekybininkams), tiek naujiems klientams.
Jei jums reikia užsakyti laivą pristatyti projektui, birius, sunkiuosius krovinius arba reguliariai pristatyti panašias prekes, mūsų įmonės pasirinkimas  išspręs visus klausimus, susijusius su šio daug laiko užimančio proceso organizavimu.  Mūsų pagrindinė užduotis yra maksimaliai palengvinti ir supaprastinti klientų krovinių gabenimo iš taško A į tašką B procesą, maksimaliai sumažinant jo išlaidas ir pristatymo laiką. Išnagrinėję prekių specifikaciją, kiekį, gabenimo terminus, maršrutą, mūsų specialistai parengs optimalią krovinio pristatymo schemą ir pasiūlys patogiausią uostą. Turėdami didelę patirtį ir plačią užmegztų ryšių su laivų savininkais ir operatoriais grandinę, mūsų specialistai ne tik ras patikimą vežėją, bet ir užsakys laivą už geriausią kainą. Didelis pranašumas yra tai, kad krovinių kainos yra nepastovios ir priklauso nuo įvairių, atrodytų, nesusijusių veiksnių. Be to, laivybos brokeriai reikalauja daug žinių jūrų teisės srityje. Pagal parengtų dokumentų skaičių šios rūšies transportas užima pirmaujančią poziciją, todėl teisingas ir savalaikis visų reikalingų dokumentų įvykdymas reikšmingai veikia transporto organizavimo greitį. Tačiau laivų frachtavimas, nors ir didžioji gabenimo vandeniu dalis, nepamiršta ir organizacijos tvarkymo operacijų (perkrovimo) problemų. Šiuo atžvilgiu prašome atkreipti dėmesį į pateiktą mūsų teikiamų paslaugų sąrašą:
• jūrų laivų / jūros-upių ir upių laivų frachtavimas pagal reisų ir laiko frachtavimo principus;
• ginčų su laivų savininkais / frachtuotojais / uosto tarnybomis sprendimas;
• papildomų laivų / krovinių apžiūros paslaugų teikimas;
• krovinio pakrovimo ar iškrovimo kontrolė;
• laivo padėties stebėjimas;
• krovinio draudiko pasirinkimas;
• krovinių tvarkymas pakrovimo ir iškrovimo uoste;
• muitinės tarpininko pasirinkimas;
• sandėliavimas, ekspedijavimas
Krovinių rūšys:

 1. Nuoma kelionių frachtui, kuris savo ruožtu skirstomas į: Laivo frachtavimas vienai kelionei.
Šiuo atveju, frachtuotojai ir laivo savininkai po pristatymo gavėjui ir visų šio reiso skaičiavimų pabaigos neturi tarpusavio įsipareigojimų. Jie gali sudaryti kitą susitarimą tarpusavyje ar su kitais partneriais tokiomis pačiomis ar kitomis sąlygomis, kurioms taikoma ta pati ar kita krovinio kaina; Laivo frachtavimas kelioms iš eilės kelionėms.
Pagal šią sutartį operatorius, baigęs pirmąją kelionę, privalo nedelsdamas valdyti laivą antruoju, paskui trečiuoju ir t. t., kad įvykdytų visus sutartus reisų skaičius. Krovinio suma mokama atskirai už kiekvieną kelionę sutartu kroviniu. Per visą sutarties galiojimo laiką negali būti be frachtuotojo sutikimo vežti krovinį laive kitiems savininkams, net pravažiuojant, arba balasto priešinga kryptimi. Dėl frachtuotojo turėtų būti susitarta ir dėl laivo pakeitimo dėl susitarimo dėl pakaitinio reiso pirmosiose ar kitose tolesnėse kelionėse; Užsakymo sutartis.
Tai susitarimas dėl frachtuotojo gabenimo tam tikru krovinio kiekiu reguliaraus susisiekimo reisais tam tikrą kalendorinį laikotarpį (pvz., 3–12 mėnesių). Vykdydamas savo įsipareigojimus, vežėjas sutarties galiojimo metu turi teisę įtraukti ne tik turimą, bet ir nuomojamą tonažą bei pakeisti laivus. Pagrindinės frachtavimo sutarties sąlygos: sutarties terminas, nurodant konkrečias pradžios ir pabaigos datas, pakrovimo ir iškrovimo uostus; rūšis ir bendras krovinio kiekis, srauto pasiskirstymas pagal mėnesį (tonomis arba reisų skaičiumi), laivų, kuriuos vežėjas gali naudoti sutarčiai įvykdyti, tipas ar talpa, minimalus tiekiamų laivų kiekis pakrauti. Sutartį gali riboti laivų amžius ir matmenys (ilgis, visos apkrovos grimzlė), pritaikymo krovinių operacijoms reikalavimai, supakuoti kroviniams vežti esant ledo klasei ir kiti.

2. Laiko frachtas. Užsakymo metu laivo savininkas sutarties galiojimo metu privalo išlaikyti laivo tinkamumą plaukioti (eksploatuoti). Atitinkamai jis apmoka visas susijusias išlaidas: techninę priežiūrą, atsargas, remontą, techninės priežiūros įgulą, laivų draudimą, tepalų ir valymo medžiagų išlaidas, reguliariai vykdydamas apklausas. Frachtuotojas organizuoja komercinę laivo eksploataciją ir apmoka išlaidas, tiesiogiai susijusias su transporto operacijos, kurioje jis naudojasi laivu, atlikimu.
Į šią grupę įeina šie išlaidų elementai: uosto rinkliavos, pagalba laivavedybai ir vilkimui, švartavimas, krovos darbai, agentavimas, kuras ir vanduo katilams.